بالابر هیدرولیکی چگونه کار می کند؟

قیمت بالابر هیدرولیکی صنعتی و فروشگاهی

بالابر هیدرولیکی چگونه کار می کند؟

بالابر هیدرولیکی معمولا بر اساس اصل پاسگال کار میکند. که می گوید تغییر فشار روی یک مایع غیرقابل انعطاف در یک فضای محدود به طور مساوی از طریق مایع در همه جهات عبور می کند. بالابر هیدرولیکی ، از انواع بالابرهایی هستند که توانشان را از پیستون هایی که داخل سیلندر حرکت می کند تامین می کنند. در این بالابر ها از جک های هیدرولیک استفاده شده و به گونه ای طراحی شده اند تا نواقص بالابر وینچی را برطرف نموده. بالابر هیدرولیکی ثابت برای جابجایی بار و افراد در فروشگاه ها، مغازه، انبار ها، مراکز صنعتی و حتی منازل زیاد به کار می روند و باید بگوییم که مقرون به صرفه هستند و از منابع انرژی بسیار عالی استفاده می کنند.

شماره تماس  :     ۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

گروه صنعتی سبحانی مرکز فروش و ساخت انواع بالابر هیدرولیکی در سراسر ایران با پایین ترین قیمت ها می باشد. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از قیمت بالابر هیدرولیکی با بخش فنی شرکت سبحانی از طریق شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

انواع بالابر هیدرولیکی و مکان های مورد استفاده :

  • بالابر فروشگاهی
  • بالابر مغازه
  • بالابر صنعتی
  • بالابر رستوران
  • ویلچربر هیدرولیکی
  • بالابر خانگی یا هوم لیفت
  • بالابر کارگاهی

از مزایای بالابر هیدرولیکی میتوان به : حداقل فضای مورد نیاز - امنیت بالا - هزینه پایین برای تعمیرات - قیمت ارزان و مناسب - حرکت بدون لرزش و روان، بسیار کم صدا - استفاده از برق تک فاز و سه فاز - نصب انواع سنسور - دارای پاراشوت
به طور کلی ، تجهیزات بالابر هیدرولیکی نقشی حیاتی در بسیاری از صنایع را بازی می کنند و بدون آن بسیاری از کارها دشوارتر می شود. قیمت بالابر هیدرولیکی به عوامل گفته شده بستگی دارد. ابعاد ، اندازه، ظرفیت موتور و غیره در متغیر بودن قیمت بالابر هیدرولیکی ثابت تاثیر بسیاری دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.